#14

assalamualaikum :)

kalian mungkin rasa kalian sudah menang .
tidak mengapa .
bukan itu yang aku kejar , yang aku nak gapai .
yang benar mungkin lambat nak muncul .
yang betul mungkin lewat nak jengah .
tidak mengapa .

kalian boleh gelak guling guling , ketawa bahak bahak sekarang .
aku izinkan .
dan aku akan diamkan .
tidak ada guna aku hadap jenis manusia sebegini .
cuma ada satu mata , cuma ada satu telinga .
tapi mulutnya jamak , hatinya tamak .

bercakap soal maruah ?
bercakap pasal harga diri ?
teruskan bercakap .
Allah itu Maha Kuasa , Allah itu Maha Besar .

satu hari nanti , perkara sebenar akan naik .
dan pada masa itu nanti , jangan rasa nak sebut nama aku .
kalian semua sudah pun mampus bagi aku .
hidup matiku kini cuma kerana 3 benda .
Allah , keluarga dan diri sendiri .

No comments:

Post a Comment